Lek i lyngen

IMG_7780IMG_7779

Idag tittet solen fram etter middag, så vi tok oss en tur opp i bymarka. Jeg benyttet anledningen til litt trening underveis. Oscar fikk søke etter leken sin i lyngen. Han begynner å få skikkelig fart nå, og jeg håper dette kan bidra til høyere tempo generelt i søka. Morsom trening er det i hvert fall! Oscar synes det er topp, og kaster seg ut i søket. Noen apporterende hund er han ikke, men han leker i hvertfall godt når han finner leka. For meg er det at han velger å leke med meg i skogen (hvor det er mye annet interessant å bry hodet sitt med) en skikkelig seier. Det betyr at leken begynner å bli viktig for han, og ligger tyngere på vektskåla enn alt det andre skogen kan by på. Det gir meg håp for framtiden! IMG_7728IMG_7768IMG_7781IMG_7742IMG_7765

3 thoughts on “Lek i lyngen”

Leave a Reply

